- 11 månader med vårt bustroll

Idag blir Celia 11 månader gammal, snacka om att tiden går fort. Helt otroligt! För 11 månader sen den här tiden var hon bara 2 timmar och 13 minuter gammal...

Idag har jag jobbat i alla fall, 3e dan på Brunkullan. Finns inget värre än att jobba helg, och speciellt inte passen jag hade.. Uscha säger jag bara. Har varit så otroligt seg hela dagen, och det har ekat i huvudet efter alla rop hit och dit. Aja, nu är jag i alla fall ledig i två dagar, och det ska bli så skönt!!

Håller på att bränna ut en skiva med Winnerbäck nu, sen ska jag ställa mig och diska så jag slipper göra det imorrn bitti. Hatar att vakna på morgon och mötas av ett diskberg och en uppochnedvänd lägenhet... Därför har jag städat ihop alla leksaker, filmer och böcker som låg utspridda här. Jag har tvättat en maskin och plockat ihop en massa småsaker, så nu är det bara disken kvar. Sen ska jag SOOOOOVA. Är så förbannat trött.

Får se om jag orkar lägga in några bilder på bilddagboken innan jag lägger mig.. Vart några bilder idag med!

Nej, nu är skivan klar, så jag ska gå till köket och tralla lite medans jag diskar upp allt som är. See you later alligator!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0