Länsat konto

Idag var vi, som de flesta redan vet, iväg till Sundsvall och shoppade. Dagen för löning = dålig tajming, jag vet, men imorrn jobbar jag ju så vad hade man att välja på liksom? Plus att vi ska grilla och fira Eva imorrn också, så då vill man ju inte gärna stressa hem från stan. Men nog om det.

Mitt konto är nästintill tomt nu, så det känns skönt att det rullar in tio, sköna tusen imorgon. Det värsta är ju att dom kommer gå åt fortare än kvickt den här månaden med tanke på Ullared och allt annat som händer i livet för tillfället.
Hur som haver så har vi i alla fall rustat upp inför kalaset om en vecka -ballonger, serpentiner, papperstallrikar till barna (inte för att vi vet hur många det kommer, men vi har gissat på 3 st :P och jag är rädd om mina assieter så dom får hellre slänga papperstallrikarna i backen), kakor, kaffe osv osv.
Jag har också köpt en jättefin klänning, huckle (visst tusan heter det så? :P en sån tygbit man har på huvudet ni vet?), strumpbyxor och en bolero ifall det är lite sådär småruggigt som det vart nästintill hela sommaren. Hon kommer bli så fin så :) Och såklart har vi också köpt ett par presenter, för nåt måste hon ju få av oss även om hon själv inte förstår varför!

Själv har jag köpt en tunika också.. men lat som jag var orkade jag inte prova den utan tänkte "den passar säkert". Pyttsan. Den var nästintill för liten! Jag är i chocktillstånd, på ren svenska. Jag är van att kläder är för stora, men inte för små?! Vad tusan har hänt? :P

Aja. Hells Kitchen is on, och sen är det sängen som hägrar. Börjar halv åtta imorrn, men jobbar bara till halv ett som tur är. Kommer nog bli en halvdryg dag känns det som.

Såhär tycker vi
Postat av: Nette

hallå där, tänkte höra om jag kan koma förbi nån dag i veckan i ställe, vart inte av den här helgen, ( faster ä ju här ) eller ha ni fullt upp hela veckan:P

2008-07-26 @ 13:43:16

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0