Jag förstår inte vitsen...

..med att man måste ha en rubrik. Varför måste man det, egentligen? Fantasin är ju för det mesta inte på topp, och skriva sådana onödiga rubriker som "hej" och "jag har dålig fantasi" känns helt värdelöst.

I alla fall så har de sista dagarna här bjudit på mycket sol, och jag har njutit för fulla muggar. Låg ute nästan en timme nu på eftermiddan och pressade, och det var så skönt. Lite, lite färg fick jag också, så jag är nöjd.
Var som sagt på 45års fest också i fredags, och det var la kul. Vart väl kanske inte det bästa slutet, men jag är nöjd med kvällen i det stora hela i alla fall. Eva tyckte i alla fall väldigt mycket om sin present ;) haha. Hon fick en sån där penis-avgjutare som man efter avgjutningen fyller upp med choklad. Mums, liksom :P haha. Det finns ju även sådana som fyller med nåt annat och så vips! så har man en riktig dildo, på pricken lik den man har gjutit av. Hoppas bara hon och Kent väntar med att "inviga presenten"  tills dess att ungdomarna är ute ur huset! haha

Nu sitter jag och gör sista rycket med mitt geriatrik arbete. Tänker inte gå och lägga mig förrens jag fått klart det, om jag så ska behöva sitta hela natten. Så det så. Nu är jag less på pluggandet, jag vill njuta av sommaren!

Har jag tur så har jag snart en egen dator också! Har budat på en laptop på tradera, och än så länge har jag hösta budet.. man kan ju alltid hoppas! :)

Nej. Fallbenägenhet var det visst?


Såhär tycker vi
Postat av: Lisa

Håller med det där om rubrik faktiskt. Det är ju innehållet man vill få ut!

2008-07-27 @ 22:22:10
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej, sökte på google och fick upp denna bloggen.

Nu är det så att jag har funderat på att köpa en penis avgjutare till min kompis och undrar var ni fick tag på den?

Eller det kasnke du inte vet.

Tacksam för svar (:

2010-07-18 @ 20:25:46

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0