älskade säng

Snart är det du & jag!

Nu ikväll har min käre lillebror varit här och hjälp mig med bullbaket inför den stora dagen (alltså, Celias 1års dag). Vart sammanlagt ca 80-90 bullar, lite beroende på hur många vi smällt i oss under bakandets gång.

Imorgon blir det Sundsvall med Anders, Olof och syster Linda. Vi måste ju iväg och storhandla till kalaset ju! Måste ju ha grejer till tårta, citronsaften, fikabröd, kaffe.. you name it. Plus att vi måste ju köpa nån liten present till hon. Och fina kläder vill jag att hon ska ha också, så blir till att leta nån fin klänning eller kjol -men det brukar vara snabbt gjort! Finns ju så mycket fina barnkläder så man blir ju alldeles nipprig!!

Och nu är det bestämt också. På fredag ska jag (och kanske Anders, beroende på barnvakt) fara ner och fira Evas 45års dag. Party party! haha. Erik & Johanna kommer hem också, så det blir ju kul att träffa dom lite! Så jaa. Imorrn blir det systemet för mig, andra gången jag handlar där. Är man inte stor, så säg? :o)

Såhär tycker vi
Postat av: Nette

jag kan kidnappa henne ;D haha

2008-07-24 @ 21:28:22

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0