- Två av fem avklarade

Då har jag lyckats skriva klart om två utav sjukdomarna, så nu är det bara tre kvar. Förhoppningsvis hinner jag med alla tre nu ikväll, och det vore verkligen helt underbart! Får väl se när Celia behagar somna, för det är ju det som avgör hur mycket jag hinner med!

Jag tänkte i alla fall ta och slänga Celia i badet snart, för jag upptäckte att hon har mese och smör och grejer i håret. Så går det när dom små käkar själva ;D Hon fick dessutom äta middag alldeles för egen maskin nu idag också, och det vart.. jaa.. kladdigt men bra! :D

Just nu står hon här och pratar och gosar med Vera. Dom två är verkligen bästa vänner, Tor ligger i lä där! Fast, nog tusan har Tor blivit mer social också sen Vera kom, den saken är säker. Han är inte bara ute, äter eller sover längre, utan han går faktiskt att gosa med. Plus att han leker lite med Celia också istället för att springa därifrån som en skrämd höna! :P

Aja. Livet kallar ( dvs. Celia! :o) )


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0