- Jumping up and down..!

- Did you know that I'm almost as tall as a pumpkin is high? *and at the same time she's jumping up and down*

Okej, lite på villospår i alla fall, men det där var i alla fall öppningsrepliken för min lilla gnome Minyaxia på rollspelsservern Argent Dawn när jag spelade WoW. Det ni. Hon fick faktiskt rätt många vänner (och ja, jag tror ABSOLUT att det var tack vare att hon hälsade sådär!).

Förövrigt så satt jag allvarligt talat och hoppade upp och ner i stolen här för ett par minuter sedan. Jag har gått som på nålar senaste dagarna för att jag vart så nyfiken på min lön.. har gissat på att jag skulle få nånstans runt 8500-9000:- ca... men gissa vad? På fredag kommer det att trilla in.... *trumvirvlar* .... 10.343:- härliga kronor!! Det lönade sig verkligen att jobba hela midsommarhelgen ;D
Pengarna kommer verkligen i rätta stunden också, dels för att vi ska ju till Ullared och shoppa loss den 7-9 augusti och dels pga en annan sak. Verkligen lägligt i alla fall!

Aja, var bara tvungen att säga det. Nu ska jag gå och underhålla lilla fröken och käka frukost. Ma höres!


Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Jaha, etik har jag läst. Socialpsykiatrin med.. Vi har kvar inriktningarna, å jag valde sjukvård så det är vad jag har kvar att göra innan slutet :P Också har jag lite rester att ta igen här å där..

2008-07-23 @ 10:01:31
URL: http://dandersson.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0