- Ellos-beroende, jag vet!

Igår skickade jag iväg ännu en beställning till Ellos, denna räkning slutade på lite drygt 1100:-, men ack så mycket nytt jag får in i min garderob! Det är verkligen härligt att äntligen ha lön och några tusen extra varje månad, så man slipper snåla :) Nog för att mestadelen av kläderna jag köpt var på rea och kostade under hundralappen, men gamla ränder sitter i ett tag! Jaja, jag får ju mycket för pengarna i alla fall.. Närmare bestämt tror jag det var 21 artiklar, varav ett par stycken av dom är flerpack! I'm good! ;D haha

I alla fall, här är några av plaggen jag köpt och som kommer i mitten av veckan:


           

                 

Såhär tycker vi
Postat av: Emma

fina:) är dom i från den nyaste katalogen?

2008-07-13 @ 18:58:26
URL: http://movit.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0