- Depressionen är över

Shajse, det känns som att det tar alldeles för lång tid att skriva det här arbetet, även fast att det gått fortare nu än någonsin förr. Nu kan jag ju inte hålla på och skriva en massa långa haranger om mina erfarenheter osv, eftersom att det ska vara en broschyr som vem som helst ska kunna läsa och förstå. Typ som dom på Apoteket eller hälsocentralen. Med andra ord ska det vara någotsånär kortfattat och preciserat. Usch, jag som är så dålig på det! Jag vill ju babbla på om allt mellan himmel och jord när jag skriver mina arbeten xD

I alla fall så tänkte jag skriva klart om lunginflammationen innan jag går och lägger mig, då har jag bara kärlkrampen kvar imorrn och den kan jag börja på med under min rast. Jobbar ju imorrn också, 7-14:30, så då har jag ju faktiskt hela 30 minuters rast. Yay! Det passar ju perfekt att sätta sig och läsa igenom en massa papper om kärlkramp då, eller hur?

Men jag måste bara säga att gud vad deprimerande det var att sitta och skriva om depressioner! Det var ångest hit och dit, "hela världen på axlarna", sömnrubbningar och självmordstankar. Och så när man sitter och läser om sånt där så lyckas man ju alltid få alla symptom att stämma in på en själv.. "tänk om jag är deprimerad?!" osv. Haha. Man blir ju lite halvt galen av det här!

Pratade med söta Marthina idag också, och jag ska nog sticka iväg in till Östersund i helgen och kika på hennes nya lägenhet! Bara jag kommer iväg nu så.. Har inte kollat med Anders än eftersom han är och fiskar, men faktiskt så tycker jag att han inte har något att säga till om, för på lördag så SKA jag till Östersund och umgås med min vännina ;D haha

Näe. Lunginflammationen kallar. Hoppas inte symptomen stämmer in på mig nu.. Både deprimerad och lungsjuk? Nejtack!

Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Jadu det är genom arbetsförmedlingen jag hamnade där :) Förstår att det inte alls är kul att åka till Bräcke, haha! För det första är vägen dödstrist o för det andra är hela Bräcke ännu tristare :)

2008-07-13 @ 22:36:33
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Petra

Mubarak hoppade in. Gick bra faktiskt. Men de är himla lungt där nu, man blir nästan lite halv rastlös :) I morgon är de du och Jag ;)!

2008-07-13 @ 23:07:33
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja, det låter skönt. Hur länge har du läst då?

2008-07-14 @ 12:24:31
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Petra

haha, skulle nästan vilja se dig hoppa ner till ladan :D hah!

2008-07-14 @ 13:12:25
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Petra

haha, ja de blir man. men de är ju kul också. speciellt kul då man är så jäkla trött så man bara vill spy. kul och gå hem i regnet idag? HA HA HA

2008-07-14 @ 21:51:55
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0