VÄLKOMMEN TILL VÅRT NYA TILLHÅLL

Följer väl strömmen som alla andra och börjar blogga här istället, och tro det eller ej, men jag älskar redan den här sidan! Lätt att göra om designen, mer "stilrent" än nogg och jaa, jag trivs helt enkelt bättre här!
Enda problemet jag har är att jag inte får bort det gula ziquita där uppe på headern? Har gjort som han på www.designadinblogg.se har skrivit, det försvann från början men nu när jag postar ett inlägg så kommer det fram igen? Någon som har en lösning?

Hoppas mina läsare följer med mig hit nu bara... Ni kan väl skriva en rad?

Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

ser inge gult alls? :P

2008-02-23 @ 16:33:00
Postat av: Linda

Hmm. Det här är hel mysko. Fick till det gula ziquita på nå vänsters, så vart nöjd och glad. Nu när jag tryckte på "kommentarer" och kollade så ploppade det upp igen. Hmmm.

2008-02-23 @ 16:37:33
URL: http://www.ziquita.blogg.se
Postat av: Anonym

jo när man klickar på komentarer så kommer det där gula upp =/

2008-02-23 @ 21:52:37

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0