NU HAR VI KOLLAT PÅ LÄGENHETEN

Idag efter att Anders slutat jobbat gick vi iväg och kollade på lägenheten, och den var verkligen riktigt fräsch (om man inte kollar på dom där bruna 70-tals golven :P). Badrummet var typ 4ggr så stort som det vi har nu, det var relativt nytapserat och ljust och fint. Ny spis var det också, vilket är ett stort plus! Ska ringa Tjommen igen imorrn och se vad det är för hyra på den, han skulle ta reda på det tills imorrn nämligen. Hoppas den inte är alltför hög!

Har lyckats skriva klart om LSS nu och gått över på Livskvalitet, men jag är rädd för att jag kommer skriva mycket om det begreppet också, så det här blir nog ett 10-15sidors arbete. Ambitiös eller vad?

Ska iväg till svärmor och käka snart nu, bara Anders kommer ut ur duschen. Sen ska vi fara över på Sönneråsen och gratta Anders farmor lite i förskott, hon fyller år den 3e om jag inte minns helt tokigt, men då jobbar jag.
Jaja, ville bara ge er en liten update om vad som hänt idag, kommer säkert en till sen ikväll. Solong.



image12
såhär läcker ser jag f'resten ut när jag tränar. haha

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0