HAR EGENTLIGEN INTE TID

Idag är inte riktigt min dag känns det som. Är hur trött som helst, och när Celia sov på förmiddagen så tänkte jag sova jag också. Hinner bara lägga mig ner så ringer dom från jobbet, ville att jag skulle börja en timme tidigare på fredag. Visst visst, inga problem. Lägger mig ner igen och hinner precis somna till, så ringer telefonen igen men då gav jag faan i att svara. Tar ett tag innan jag lyckas somna igen, men när jag väl gjort det hinner det gå ca 15-20minuter sen kommer pappa hit (celias morfar alltså), så då var det bara att kliva upp då. Jaja, får väl bli en tidig kväll istället då antar jag.

Men nu måste jag tillbaka till livet, ska ringa Tjommen -han som visar lägenheter och sånt här på byn- och se om vi kan få komma och kika på några lägenheter, sen ska jag plugga plugga plugga. Suck. Typiskt att man babblar så jäkla mycket, gör ju att arbetet blir hur stort och långt som helst! Aja, hon vill ju att man ska ha egna åsikter, reflektioner och erfarenheter med i arbetet så.

Undra om jag ska käka lite glass också?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0