GODMORGON SVERIGE, VÄRLDEN

Haha, kom att tänka på paketet som Celia fick på posten av Martina, därav rubriken. I alla fall känns det som att det här kommer att bli en lång dag, min att-göra-lista såg verkligen inge kul ut. Jaja, är man hemmafru så är man ;) Får se om det är bättre väder idag också så man kan ta vagnen och gå en sväng, har ju blåst så jävligt de sista dagarna, och vill helst inte dra ut mig själv och Celia då. De gånger jag har trotsat vädrets makter den här hösten och vintern så har jag åkt på förkylningar varje gång -inte allt för kul om man säger så.

Fick leverandsbesked från ellos idag också, så nu är mitt paket skickat! Ska bli härligt att få nya gardiner, bikini och underkläder!  Sen beställde jag två sänglampor också, hittade några som kostade 79:-/st, och då tänkte jag att vafan, spela roll om dom inte passar till sängen och sängborden -dom är billiga ;) haha. Dom såg ju rätt snygg ut på bilden faktiskt, så får se hur det blir till våran säng sen. Det kan ju inte bli värre än det är nu i alla fall, har bara en sänglampa (vilket egentligen inte är en sänglampa utan en skrivborslampa) och CD-spelare på mitt sängbord, och en klockradio på Anders. Inte alltför vackert om man säger så!  Slänger in en bild på lampan innan jag ska ta rätt på tvätten.. tänka sig vad flitig man är, starta en tvättmaskin klockan 07:00 på morgon. Ojojoj.



image9


Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

fiiin! *ge mig* :P

2008-02-26 @ 09:06:26

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0