BARNFRI

Svärmor var precis här och hämtade Celia nu, så nu sitter jag och käkar lite frukost och sen tänker jag lägga mig och sova en stund innan jag går och tränar. Ska bli skönt att få sova lite!
Ringde ju Tjommen igår också, och han hade en ledig trea på bottenplan borta på gamla Hallvägen (bostadsområdet alldeles bredvid oss), så ska ringa han idag igen och höra om det går bra att vi går och kollar på den idag efter Anders slutat jobba. Han sa att den var rätt stor och fräsch, så man kan ju hoppas att inte hyran är alltför hög! Treorna borta på Forsvägen och Villavägen ligger på runt 4000:- ca, men det är ju lite dyrare på Hallvägen. Vi betalar 4100:- för tvåan vi har nu -rena rånet- fast då bor vi ju i nyaste husen också.
Hon på bostadsförmedlingen sa att det fanns en ledig trea på forsvägen för 3800:-, så det är ju ett alternativ också så länge den inte ligger på översta våning, jobbigt att hålla på att dra upp barnvagnen varje gång man vart ut!

Som norsken brukar säga; skriblast! för nu tänker jag soooova.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0