Vart tar tiden vägen?

Tiden bara springer iväg och jag hinner verkligen inte med! Dagen har, liksom alla andra, bara flugit förbi och jag tycker inte att jag fått nåt gjort. Klev upp strax efter 09:00 idag, vaknade redan vid halv åtta men tänkte "vafan, min första sovmorgon på en och en halv vecka -jag kan inte kliva upp nu!!!" så jag tjurlåg i sängen och vred och vände mig tills det började ljusna utanför fönstret. Och sen? Jaa. Tiden har som sagt bara försvunnit. Har ägnat mestadelen av dagen åt Herbalife-träning och uppföljningssamtal och sen återigen Herbalife-träning.
Fast just det, jag har ju sprungit ner i tvättstugan med jämna mellanrum också sen klockan två. Välbehövligt. Har aldrig haft så här mycket tvätt förr, inte ens när jag & Anders bodde tillsammans... Shajse. Bara att hoppas på att det mesta blir torrt i alla fall, för som de flesta av er vet så är torkrummet VÄRDELÖST.

Hur leker livet annars då? Ska sanningen fram så är det rätt händelselöst när inte Celia är här. Man bara sitter i lägenheten och väntar på att dagarna ska gå. Fördriver tiden med dator och tv. Saknar och tänker på Martin oavbrutet. Önskar att jag i alla fall kunde få jobba lite. Förbannar min dåliga ekonomi som gör att jag inte tar mig någonstans. Sover. Jaa. Vilka höjdardagar va?

Och på tal om jobb så kan man faktiskt bli lite irriterad. Faktiskt. Vore det inte för att jag är i så desperat behov av pengar så skulle jag inte gå dit nå mer. Så är det.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0