Vad hon sover!

Det är inte klokt alltså, min tös kommer nog ta rekord i sovning nån dag. Nu har hon sovit i nästan 3 timmar, och jag blir såååå rastlös så jag vet inte var jag ska göra av mig själv!

Har i alla fall fyllt i lite mer på min 100-lista, mail-adresser och telefonnummer. Har även skickat in produktskiftesschemat til Sandra och gått igenom Steg 2 ännu en gång. Har filat och spånat lite på brevet till min "varma marknad" och känner mig rätt nöjd med det. Jag vill komma igång -nu!!

 Mamma ringde förut också, och hon och Olof ska komma hit snart. Och vet ni vad? Dom ska laga middag åt mig och Celia -ingen kunde bli gladare än jag, för jag har verkligen ingen lust att laga mat idag! Har varit och kollat i frysen otaliga gånger, men det finns verkligen inget där som lockar. Min frys, kyl och mitt skafferi måste vara de tråkigaste som finns. Fullproppat med grejer -men inget mat. I alla fall inget som jag har lust att äta. Boring! Lite nya recept skulle inte skada! Vad har ni för favoritmat?

Åååh, jag älskar norska radio P4! Nu spelar dom Postgirobygget - Tidlös... och den låten.. jaa. Den tycker jag om! :)









Celia har klätt på sig lite själv...
En "skocka" (sko), halsduk och
mammas bikini-trosor.
Kan man bli snyggare? ;D











Yeehaa, Celia har vaknat till liv.
Kramar & pussar -here I come!



Såhär tycker vi
Postat av: martina

Min favorit mat är köttfärsås!!;) åå va duktig celia är snart kan hon klä på sig själv;)

2008-12-07 @ 19:58:16
URL: http://sanihpani.wblogg.se
Postat av: Anonym

Underbara barnbarn=)

Kram

2008-12-08 @ 17:45:52
Postat av: Mamma

hmmmm...de va jag som skrev förra kommentaren, missade liiite bara=)

2008-12-08 @ 17:46:54
Postat av: Anna

Åh så söööt! Min favoritmat är lasagne ;)

2008-12-08 @ 20:37:42
URL: http://psyksyster.blogg.se/
Postat av: linda L

Min specialare, köttfärssås med champinioner. kom på det själv :D ¤stolt

2008-12-09 @ 21:03:00
URL: http://lindacrazyme.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0