Summering av 2008

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Åkte till Norge

Dog någon i din närhet?
Nej, men tre stycken har varit riktigt dåliga och nära att stryka med...

Vilka länder besökte du?
Norge, och endast Norge

Vilka datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
12/7 - Det tog slut mellan mig och Anders
31/7 - Celias 1års dag
16/8 - Fick nycklarna till min lägenhet
12/9 - Natten mot den 12e september kom Martin på sin MC
20/11 - Jag anländer till Otta i Norge och får krama Martin igen
21/11 - Får träffa Martins föräldrar -den nervositeten kommer jag aldrig att glömma!! Fy satan säger jag bara ;P

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Engler i sneen - Jonas Fjeld & Lynni Treekrem
Tidlös - Postgirobygget
Burning - Maria Arredondo
On my mind - Kurt Nilsen
My doorbell - The White Stripes
Almost unreal - Roxette
Du får inte - Sonja Aldén

Blev du kär under 2008?
Ja.. upp över öronen förälskad.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Inte ett skit, faktiskt. Hade föreläsning hela dagen, tror inte ens jag hade nån tårta eller nåt.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Mer tid och pengar, mer energi och mindre distans till en viss someone.

Hur höll du dig från att bli galen?
Det gjorde jag inte..

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Martin (om man kan kalla han för ny, vi hade ju trots allt pratat på WoW och msn i några år...)

____________________________________________________________________________________

Årets break-up: Anders
Årets förändring: Bo själv
Årets bästa: Natten den 12e september när jag träffade Martin första gången
Årets plagg: Mina snygga stövlar från Din Sko (som tyvärr gått sönder -SKIT!!!)
Årets sämsta: All ångest som plågat mig under de senaste månaderna
Årets häng: Räknas jobbet?
Årets shopping: Mina möbler
Årets Ord som summerar hur jag känner: Rörigt!
Årets händelse: Norge-resan
Årets Kille: Martin
Årets resa: Florö i Norge
Årets visdomsord: "Maybe some fantasies are to be lived only in our dreams?"
Årets bok: "Säg det inte till någon"
Årets uttryck: --
Årets motgångar: Skolan, ekonomin och kärleken till en viss del
Årets löfte: Ta för mig mer, och inte rätta mig efter vad alla andra vill hela tiden. Med andra ord, leva mitt liv på mina egna villkor.

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

So do I...

2009-01-01 @ 20:32:20
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack, dina ord värmer.

2009-01-02 @ 17:20:56
URL: http://psyksyster.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag tyckte du hade ett bra löfte för de nya året! =) jag hoppas de nya året kommer bli fint för dig :)

2009-01-02 @ 21:59:04
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

hej.. :) ja visst är den bra?! :) haha och när hon följer med killen hem.. "put that thing away" hahaha =) ja man får sig mer än ett gott skratt iaf..:)

2009-01-06 @ 15:12:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0