Känn dig träffad

Här sitter jag -ovanligt va? Celia, den lilla sömntutan, ligger och sover just nu. Hon var helt slut vid 11-snåret, så då fick hon lägga sig, och jag tror hon somnade innan jag ens hunnit lämna rummet. Jag var nyss och kikade lite på henne (finns det nåt mer rofyllt än att se sitt barn sova?), och hon ligger helt utslagen på rygg med armarna ovanför huvudet, Nalle Puh-snuttisen parkerade över magen så att Puh's nos/näsa (har han en nos eller näsa? :P) är alldeles mot hennes kind, och nappen i munnen. Mammas hjärta <3

Jag känner mig lite rastlös nu, det är så himla fint väder ute och så sitter jag här framför datorn. Hoppas Celia vaknar om inte allt för länge så vi hinner ut en stund innan det blir mörkt! Och framför allt, hoppas hon vaknar innan 14:00 så jag kan gå på Ica och handla lite! Mjölken är nästan slut, och alla som känner mig vet att jag inte överlever utan mjölk :P

Jag har btw tagit tag i Herbalife-utbildningen nu, så igår gjorde jag klart det mesta av det andra steget i utbildningen. Ska kolla igenom dom uppgifterna och lyssna på videon en gång till, sen känner jag mig rätt förberedd inför imorgon när uppföljningen är. Ska dock läsa igenom bok 1 + 2 en gång till ikväll också.
Förövrigt så alldeles i början av distributörs-utbildningen (i oktober nångång) så skulle jag skriva upp mina 1-, 3- och 5års mål med min verksamhet och vad jag vill ha ut av det hela. Då var mitt 5års mål rätt luddigt, det var inget jag kunde ändra "över en natt" så att säga.. Men nu, nu vet exakt vad mitt 5års mål är. Det känns skönt! Och, även om det kanske inte kommer bli så i framtiden, just så som mitt mål ser ut i dag, så är det ändå ett mål att sikta på. Det är bara målets lokalisering som kanske måste justeras lite... men, jag har ett 5års mål!


Och du, handsome. Känn dig träffad av föregående inlägg!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0