Jag bara måste

Jag tänkte precis starta upp och lyssna på 3e delen i No1TrainingSystem... MEN, jag såg på norska radion att nästa låt är Tidlös med Posgirobygget, så jag bara måste vänta och lyssna på den låten först. Me like!

Hur som haver. Nu så här på morgonen så har jag haft lite uppföljning på min distributörsträning, så det går framåt i alla fall. Redan imorgon ska jag ha gjort nästa steg, känns skönt att det händer nåt!! Jag vill komma igång med det här NU. Känner mig vara på god väg i alla fall, så det är ju positivt.

Ikväll jobbar jag också, 15:30-20:30, känns skönt att få komma ut lite eftersom jag och Celia suttit inne hela den senaste veckan. Inte kul att vara sjuk :(  Och på tal om Celia så kom julkorten hem idag -helt perfekta!! Så ska sätta mig och skriva alla adresser och skicka iväg dom idag eller imorrn tror jag. Eller är det för tidigt att skicka julkort?

Nähäpp. Kanske man skulle ta och äta nåt? Jag sov fram till 09:30 och hade tänkt slänga i mig lite frukost innan jag skulle ha Herbalife-träningen, men jag hade tagit fel på tiden så jag hann aldrig med frukosten :P haha. Så kan det gå! Men imorrn 14:00.. då ska jag inte ta fel på tiden!! haha


Hoppas det går bra för Captain Solberg ;) haha, jag kan bara inte låta bli =)


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

hehe norsk radio :) de blir kanske en norsk av dig ;) kramen

2008-12-09 @ 16:52:06
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0