Another one of these

Utmanad av Josip

Tre namn du lyssnar till:
- Linda
- ?
- ?

Tre saker som skrämmer dig:
- Verkligheten
- Min otroligt dåliga ekonomi
- En granne i huset bredvid


Tre saker du har på dig:
- Linne
- Jeans
- Röd filt


Tre av dina favorilåtar just nu:

- Maria Arredondo - Burning
- Postigirobygget - Tidlös
- Epica - Solitary Ground

Tre sanningar:
- Jag är less på Bispgården
- Jag vill till stan i helgen
- Jag önskar att livet vore enklare


Tre hobbys:

- Har
- jag
- några?

Tre saker du vill ha:
- En inslagen norsk i julklapp
- En bil så jag slipper vara låst här på byn
- Pengar



Tre personer du utmanar:
- Vem helst som har lust.


Såhär tycker vi
Postat av: Mamma

Bjud hit han vet jag=))

Han är mer än välkommen..ses i morgon

Kramen

2008-12-10 @ 21:12:22

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0