Yay, jag har en säng!

Ikväll får jag sova i en säng! Eller ja, på en madrass iaf eftersom inte sängen är ihopmonterad och vet inte om jag ens orkar försöka ge mig på det själv, med tanke på hur det gick med bokhyllan igår. Men en madrass är i alla fall hundra gånger bättre än den där bäddsoffan -den saken är säker.

Också har Celia fått hyllan till slut rum, men måste fixa nå fästen för den var lite ranglig. Inte så att hon kan välta den, men det ser jädrigt ostabilt ut. Jag och Celia har f'resten switchat rum också, eftersom att hennes rum låg alldeles bredvid porten där det smäller och har sig hela nätterna (vette tusan vilka det är som springer in och ut hela tiden, för inte tusan kan det vara Nipängs-folket som kommer och går typ var 10e minut?! isåfall ber jag er att sakta och försiktigt stänga igen porten så den inte smäller, och sen smyga er uppför trappen :P).
Hur som haver så har inte Celia kunnat sova ordentliget varken under nätterna eller vid sin sovstund på dagen, och det är inte särskilt kul. Hon sov i sitt nya rum nu på dagen, och det gick jättebra, fast då har det inte varit så himla mycket spring i trapphuset heller så. Vi får väl se hur det går inatt.

Det här skulle ha varit mitt rum...;




...och det här Celias;




Men nu har jag alltså bytt rum, och jag har ingen kamera för tillfället så ni får vänta på bilder. Och btw, bilden på Celias rum -angående gardinerna så försökte jag komma fram till vad som såg bäst ut :P Det vart i alla fall som på den högra längden, om ni nu är intresserade av det vill säga :P



Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Haha.. =) Jaa det lever om vill jag säga, men det är mera som bufflar och inte sparkar.. Det är ju så himla ont om utrymme nu =)

2008-08-29 @ 14:29:40
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha.. Jag tycker den kommer med fullträffar HELA TIDEN på både revben och diverse inre organ känns det som.. Halsbrännan hos mig lägger sig nästan aldrig, men när den väl gör det så rör sig bebisen lite grann, och vips, så är den tillbaka igen. Den måste verkligen ha någonting emot mig.. Ganska onda sammandragningar har jag börjat få med, men det var ingen fara tydligen.. Men det känns ju lite konstigt när det som "hugger" till och sen släpper för att hugga till igen efter nån minut eller så.. Men men, det är ju ganska nära nu så det är väl helt normalt I guess =)

2008-08-29 @ 14:40:46
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja precis. Men jag har iaf sluppit det ända tills nu då dvs.. Och det kan jag leva med de sista veckorna, speciellt då det inte är "värre" än så här =)

2008-08-29 @ 16:35:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0