Tre flugor i en smäll

Nu idag så sov inte Celia så länge, hon hann sova strax över en timme mitt på dan, och sen kom Tony och lille Evelina över en sväng, så då vaknade fröken fräken (synd det, för hon hade behövt sova i alla fall en timme till har jag konstaterat i efterhand.. :P ).
I alla fall så  var hon jättebusig, go och glad i ett par, tre timmar och sen vart hon jättetrött och gosig. Hon ville bara kramas och pussas hela tiden, och det händer inte ofta! Snacka om att man tar tillvara dom stunderna. Jag la i alla fall ner henne vid fyratiden och sen fick hon sova en timme innan jag väckte na -och det var inte populärt! Usch vad ledsen och arg hon blev på mig! Vart lite, lite gladare efter middagen, men så till min rubrik då:

Eftersom Celia var så himla trött så tänkte jag att

1. hon blir pigg om vi träffar lite folk,
2. det var längesen jag träffade mamma (som är på brunis nu ikväll)
3. tanterna älskar småbarn.

Alltså gick jag över med lillskiten på jobbet en sväng, och jaa, jag tror aldrig man ser tanterna så glada annars (ja, det skulle ju vara om det kom en stilig en karl då... ;P ).

Dock slog det mig när jag satt där -jag måste ju vara helt skruvad! Jag jobbar 7 dagar av 8 nu (har klarat av de första tre *puh*) och så när jag har en ledig kväll så går jag dit i alla fall? Geeez, give me a life, please! haha


Såhär tycker vi
Postat av: martina

vem vet du kanske får löneförhöjning för hon är så söt:D

2008-08-19 @ 19:31:44
Postat av: Linda

Ja, tänk om man kunde få det! Då borde jag få högsta timlönen på hela bygget ;)

2008-08-19 @ 19:43:46
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, de är faktiskt skönare att vara på jobbet då man vet att man inte behöver röra ett finger ;) Och JAA, hon var riktigt snygg!

2008-08-19 @ 20:16:16
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Nette

haha, förstår de. men hey, krogarna finns alltid kvar o de gör jamed så :)

2008-08-19 @ 23:08:58
URL: http://lijese.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0