Tillbaka på byn

Då var man alltså hemma från vår årliga Ullareds-tripp då (nog för att det här bara var andra året vi for.. men det blir ju nästa år också -sådetså!). Vi kom hem i lördags kväll vid ca 21:00 efter att ha spenderat sisådär en tolv timmar i bilen. Jätteskojigt, tro mig!

Det var i alla fall tre väldigt trevliga och roliga dagar, kanske vart det lite väl mycket pengar spenderat allt som allt, men vafan.. Allt till flytten drog verkligen iväg slutsumman! Gardiner, lampor, köksknivar, bestick, porslin, glas, tavlor... you name it. Och så vart det ju lite kläder till Celia med, och till Anders (men dum som jag var tog jag fel storlek på i princip alla kläder *skäms* men nu har han ju lite motivation till att träna i alla fall! :P haha).
Till mig själv köpte jag inte så himla mycket. 3 par jeans (varav två av paren kostade 30:- styck...), 2 långärmade tröjor (även de 30:- styck), ett linne och en lång t-shirt.. Plus Grey's Anatomy-boxen med säsong 1-3! I'm happy! Har velat ha den hur länge som helst, och jag tyckte 700:- var ett rätt bra pris faktiskt. Eller, vart jag lurad? :P Skit samma, det är värt det.

Bilder på allt kommer sen, har inte packat upp ett jota ännu, förutom Anders kläder då, eftersom allt ska med i flytten. Har till och med köpt badrumsset med tvålpump, tvålfat och tandborstmuggar -och till det en matchande hållare till toalettborsten! haha. Jag är nöjd :) Anders såg mest skeptisk ut och är glad att jag ska flytta (pga min inredningssmak alltså) :P haha

Annars har jag väl inte så mycket mer att säga, mer än att jag önskar att jag kunde hjälpa en viss person mycket, mycket mer än vad jag kan göra i dagsläget.. Men efter regn kommer solsken, eller hur vännen?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0