Snart är jag hemma

och det ska bli så förbaskat skönt.

Jag vill bara säga tack till Nette, Martina, Veronica och min alldeles egna lilla norsk som har pratat och skämtat mig igenom den här kvällen. Det behövde jag. Tack, ni är underbara.

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Allt för att du ska må bra!

Skulle vara kull att träffas också, sist vi träffades var ju jätte länge sen. Jag hoppas du har det bra och om det någonsin det är något du behöver prata om så är det bara att ringa! Kramar!

2008-08-19 @ 00:08:17
Postat av: Marie

Okej, huvudsaken det ordnar sig för dig!! Nej det får man verkligen hoppas, det är så lätt för barnen att hamna i mellan.. =S



Jaa jag är i vecka 35, eller 34+3 tror jag det är.. Nära nu =)

2008-08-19 @ 10:41:37
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Nette

det är det man har vänner till :) ses efter löningshelgen? ;) o hoppas du lyckas hitta din försvunna person :)

2008-08-19 @ 11:01:05
URL: http://lijese.blogg.se/
Postat av: martina

du är underbar. <3

2008-08-19 @ 17:15:30

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0