Sisådär en miljon samtal senare

Äntligen fick man lite kontakt med han där på andra sidan luren. Finally! Har bara försökt få kontakt sedan 09:00.. Aja. Ska i alla fall hämta nyckeln vid 13:00, så nu ska jag väl packa ihop lite mer grejer som jag hittat runtom här som är mitt, och panelvagnar får jag inte glömma!! Funderar även på att sno med mig i alla fall två av våra fina, svarta gardinstänger.. Anders har väl knappt lagt märke till att dom existerar, så han lär väl inte sakna dom heller.

Har i alla fall barnvakt en stund på eftermiddan så vi kan hämta mina möbler, alltid nåt positivt i en annars väldigt tråkig, vemodig och ångestfylld dag.


Nej, det här är verkligen inte min dag.

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Många kramar från mig och Kasper! <3

2008-08-15 @ 18:02:46

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0