MorronZoo as always

"Det ser ju ut som dildosar.."
"Jamen... det är ju snoppar"

Jag fullkomligt avgudar Gert Fylking, and that's it. Han är så jävla klockren!


Idag är det alltså dags. Idag flyttar jag. ÅNGEST till tusen. Ska strax till och ringa Tjommen och kolla vilken tid jag kan hämta nyckeln, och sen klockan två så åker jag och Anders iväg till Sollefteå för att hämta mina möbler. Gäller bara att någon har lust att ha Celia fram och tillbaka, för dum som jag är så tänkte inte jag på att bilen vi lånat för att dra släpvagnen bara är 2-sitsig. Det betyder alltså att det inte finns plats för någon bilbarnstol... Men det ordnar sig säkert.

Nej nu har Celia smällt i sig sin macka så nu ska vi kila iväg och busa lite.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0