Jag saknar hyllor!

I min lägenhet finns det 2 dubbelgarderober (dvs med 2 dörrar till 1 garderob) och 4 vanliga garderober. Hyllorna i dessa garderober kan man räkna på två händer, dvs. det finns alldeles för få. Det är bara en av garderoberna som har hyllor, och detta stör mig något så oerhört mycket.

Just nu har jag alla mina kläder inknölade där, och i en annan garderob har jag satt kartonger i botten så jag slipper ha handdukar, gardiner och dukar liggandes på botten av garderoben. Det kan jag väl kanske leva med..

MEN, Celias kläder då? Det är ju rätt opraktiskt att inte kunna sortera upp dom överhuvudtaget, så nu har jag kommit fram till att jag måste införskaffa mig några såna där hängande förvaringskorgar från IKEA. Det är lite störande att hålen är runda, men jag kommer i alla fall att kunna skilja byxor, långärmade tröjor, t-shirtar och linnen, strumpor, klänningar etc. åt.

   


Men visst ska det väl finnas såna här som är fyrkantiga, som är helt öppna framtill, så att det är mer som hyllor? Vart finns det såna, någon som vet?

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Jag knölar också bara in mina kläder, vi har två garderober och en byå men jag har alldeles för mycket kläder för det! :P

2008-08-19 @ 17:24:33
Postat av: Carina

Ja, IKEA har sådana hyllor som du frågar efter, men jag tror att de kallas skogarderob eller ngt liknande.

Alltså en hängande skogarderob som kan funka lika fint som garderob för kläder...

2008-08-22 @ 22:20:46

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0