Jag har en riktig liten snorunge

Usch vad tråkigt det är när lillfisen min är dålig! Det gör ont i mammahjärtat det...

Ska i alla fall prova att ge henne lite honungsvatten och se om hjälper, för just nu är hon jättetrött och ligger i sängen för att sova, men hon hostar och hostar... stackars bustrollet mitt!

Mamma kikade nyss in också och droppade av lite honung och medicin-böckerna + liten latinsk ordlista så att jag kan använda mig av dom till Sjukvårds-kursen. Känns skönt att ha dom att läsa lite i också, för det är ju trots allt 3 år nästan sen jag läste medicinkursen nu så det är mycket som fallit bort eftersom man inte behövt använda så mycket av dom kunskaperna på jobbet.

Nähäpp, honungsvatten nästa. Jag trodde hostan hade slutat för hon var tyst så länge, men nu körde den igång igen.

Såhär tycker vi
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Det är söndag idag vilket betyder sexsnack i min blogg. Vågar du svara?

2008-08-31 @ 12:31:38
URL: http://myrrah.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0