Inte länge kvar nu

Om ca. 7-8 timmar så bär det av mot Ullared. Jag längtar! Dock längtar jag inte så mycket efter den 90 mil långa bilresan, men vad tusan, det är smällar man får ta! ;P Det är ju väl värt det när man väl är där!

I alla fall så har jag precis lagt Celia, och packat ihop och fixat det mesta inför imorgon. Bara jag nu inte glömmer citronsaften i kylen imorrn bitti...

Enda jag har kvar att göra nu är att duscha, göra mackorna vi ska ha med imorrn och så göra lite kvällsfika, sen ska jag lägga mig på soffan och dö några timmar innan väckarklockan ringer (vid ca 03:30 eller nåt sånt). Just ja, jag ska ju ringa mamma också! Bäst jag gör det på en gång...

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

Näe, verkligen inte. Och du din skitunge, ha så kul på ullared.... JAG VILL OCKSÅ DIT!

2008-08-06 @ 19:23:05
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0