Inte går det fort inte

Jag har två uppgifter i Sjukvårds-kursen som jag skulle vilja ha avklarade lite fort, men det går verkligen långsamt framåt. Har läst igenom fallbeskrivningen en gång till nu medans Celia sovit och så börjat på att svara på första frågan om 27åriga Anders och hans skallskada, men jag känner bara att näe, jag har ingen lust!

Celia har i alla fall vaknat igen efter ca 1 timmes tupplur, så jag slipper tänka på pluggandet några timmar framöver. Ingen annan som läser här som har läst/läser Sjukvårdskursen OMV1212? Skulle vara bra att ha någon att diskutera lite med...


Såhär tycker vi
Postat av: Anonym

Ja jag gillar det namnet.. Micke med, han är lite mera tveksam gentemot Lea. Så det blir nog Alva om det skulle vara en liten flicka vi ska få. Men nu tror ju jag att det är en Elias som kommer, men vi får som se.. =) Snaaaart.. längtar

2008-08-30 @ 11:32:25
Postat av: Marie

Haha Ja vi får se vem som har rätt.. Egentligen har jgag INGEN som helst aning om vad det blir. Jag säger som min pappa, det blir nog ett barn =D

2008-08-30 @ 13:44:44
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0