Det blev en billig hylla till slut

Idag får jag äntligen mitt internet, hade fått avin nu på morgonen men kan inte hämta ut modemet förrän efter 16:00, så gissa vart jag rejsar iväg på min rast idag? Ja, rast. Jag ska jobba idag med, Carina ringde från jobbet och lät lite smått desperat, för jag var deras sista utväg idag :P Det blir alltså min 9e dag av 10 nu.. Mitt huvud fungerar inte riktigt som det ska längre! Någon annan som provat att umgås med dementa i så många dagar? :P

I alla fall så ringde jag till Jysk igår och pratade med chefen, och han skulle gå ut och prata med dom på lagret för det var tydligen dom som hade missat nå grejer och skit. Går en stund och sen ringer den där stackars unga killen från lagret upp (som jag bråkat på rätt mycket :P) och säger att "det har blivit en miss i kommunikationen och hyllan finns visst här, det är bara att komma och hämta den. Vi kan inte köra hem den, men du får priset nedsatt till 300:-". Ja tack gärna! Det tjänade jag ju bara 1000;- på, och det kan tre sollefteå-resor vara värt :P
Så vi får väl se nu då när jag kan åka in och hämta hyllan, eftersom jag ska jobba nu ikväll och imorrn ska jagh till Bräcke på första Sjukvårds-föreläsningen.. och sen på torsdag ska Celia få sin 1års vaccination klockan 13:45, så får se om jag kanske åker in efter den då och så får Anders ta henne under tiden. Min tid räcker banne mig inte till! :P

Idag var f'resten andra inskolningsdagen på dagis för Celia, och det gick superbra. Tror hon kommer att trivas jättebra där! Idag fick hon dessutom en alldeles egen liten kompis som följde oss överallt och hjälpte till att klä på Celia när vi skulle ut, och sen lekte hon med henne hela tiden och hjälpte till vid blöjbyte också. En superdupersöt och snäll 5åring!
Imorrn ska farmor Katarina följa med Celia på inskolningen eftersom jag är i Bräcke, så får hoppas det går lika bra då! Sen på torsdag ska vi komma dit till halv åtta och äta frukost där, det tror jag Celia kommer tycka är skitkul!

Nähäpp, nu ska jag ta och packa ihop galonisar och lite papper och grejer till dagis så vi har allt där sen.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0