Bananas

Nu sitter Celia och käkar lite mellanmål -banan såklart. Hon är verkligen helt stormförtjust i banan. När man frågar henne om hon vill ha lite banan så börjar hon på en gång; "banamnamnaminam" (eller ja, nåt åt det hållet i alla fall :P).

På fredag får jag i alla fall nyckeln till lägenheten, känns lite vemodigt nu när det börjar närma sig. Och just faan -jag fick ju aldrig tag på dom på Jysk igår. Bäst jag kommer ihåg att ringa dom sen idag då när Celia sover! Vore ju kanon om jag kan hämta soffan, soffbordet och hyllan redan på fredag (eller imorrn kanske?) så man verkligen kan börja flytta på fredag.. Känns ju inte som nån mening att dra dit en massa kartonger och grejer och sen ändå inte kunna packa upp dom.

Blir ev. Sundsvall i helgen också. Anders ska köpa en tv, för han hade hört att dom har billiga dumburkar på MediaMarkt, så då tänker han köpa endera en 37" eller 42" tv, och jag ska få ta den vi har nu. Känns skönt, då slipper jag köpa en liten 19" för 2000:-... Vi kom nämligen fram till att vi kan byta "Min" dubbelsäng mot tvn, för det går ungefär på ett ut.

Då tänkte jag ta en runda inne på IKEA också tror jag, köpa lite blommor och grejs kanske, om jag känns ha råd. Måste sätta mig och grubbla lite över min ekonomi först tror jag.

Annars så är det pissväder idag igen. Vad less jag blir.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0