Är jag stark nog att stå emot?

Sitter här för mig själv och verkligen kämpar för att inte baka en äppelpaj.. jag är så inihelvete sötsugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men jag tänker inte ge efter! Jag måste faan skärpa mig innan jag kalkas igen totalt i venerna.

Och förövrigt är det jävligt trist att sitta här alldeles själv en lördagkväll.

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Jaa det har han nog. Kollade du inte på The Pacifier på TV4+? Haha den var skit bra iaf.. Jag satt ensam i soffan, men då dök mamma och hennes sambo upp så då fick jag sällskap till filmen iaf =) Men nu nalkas ensamheten.. Är jänta fortfarande vaken?

2008-08-30 @ 21:53:54
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Hmm.. trist att hon har hosta.. Nej tyvärr det har ju inte det. Skulle behöva dit själv, men får vackert vänta tills måndag.. jag vet att det är apoteksutlämning i stugun på OK/Q8 men jag törs inte säga vad dom har där förutom min förbrukningsvara nässpray..

2008-08-30 @ 22:25:17
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0