Ett bra infall

Tänk att man ibland får en känsla av att "åh, det måste jag göra nu!" och så gör man det och inser att man hade rätt.

Nu är det så att jag under en längre tid spanat runt på Tradera efter säsong 5 av Grey's Anatomy. För en liten stund sen fick jag ett infall att jag borde kolla in där nu, och tror ni inte på tusan att det ligger tre stycken auktioner ute med splitternya säsong 5 boxar? Nu ska jag bara buda lite smart här och hoppas att jag vinner en av dom. Den som slutar ikväll tänker jag dock inte buda på, eftersom den var uppe i 330 kronor nu, och man kan köpa boxen på Ginza för 349:-. Men den som slutar den 3e oktober ska jag definitivt buda på. Om ett par dagar. Lite i sista minuten så där. Man kan ju inte börja att trissa upp priset redan nu om man vill göra ett fynd.



Och så såg jag på Ginza att säsong 6 snart har sitt release-datum. Gud vad jag önskar att någon vänlig själ där ute skulle vilja köpa den i tidig julklapp till mig (A)


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0