Ett kort meddelande kan värma den kallaste själ

"She can deal with stress and carry heavy burdens. She smiles when she feels like screaming and she sings when she feels like crying. She cries when she's happy and laughs when she's afraid. Her love is unconditional. There's only one thing wrong with her, she forgets what she's worth!"


Ett meddelande som är värt att läsas gång på gång när man känner sig trött och slut. Tack Marie, det var precis vad jag behövde den dagen när allt var galet! :)


-----



Jag vill även säga grattis till min söta, underbara farfar som idag -den 8e oktober 2010-, firar sin första himmelska födelsedag. Jag hoppas du har fått en rejäl födelsedagskram av farmor redan nu, och att ni firar med mycket kaffe och godsaker <3



Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Ja dom är tjusiga :) Men de ska ju passa någonstans också. Jag har ju fått gigantiska fönster nu. Iaf nära på ;) haha. Så mina gardiner som jag haft passar inte längre.

De där kommer passa bra till rödfärgen på väggarna i köket..



Hoppas jag iaf :D

2010-10-08 @ 09:42:03
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fin text!! Stämmer då sannerligen bra! =)



Grattis till Olle :) Hoppas de firar med dans och sång, tjo och tjim där uppe nu :)

2010-10-08 @ 09:43:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0