Och snön den bara faller ner

Idag är det nog rätt härligt väder ute, men jag vet egentligen inte, för min söta lilla trotsiga dotter totalvägrar att gå ut. Men som sagt, det ser ut att vara bra väder ;)

Just nu ligger fisbyttan och sover en stund, och vi andra sitter mest bara och glor. Vi väntar fortfarande på rörmokare + hantverkare som ska komma och kolla hur illa ställt det är med vattenläckan här.. hoppas det inte är allt för mycket som blivit förstört bara. Jag ska upp en sväng på byn också, köpa lite mjölk och sånt där.

Onsdag - fredag ska jag & Celia åka till stan, vi ska träffa tant Martina & min kusin Malin med familj. På torsdag ska jag klippa mig också, så runt 9-tiden får jag äntligen en frisyr istället för bara hår! :) Jag ringde upp på Min Salong i Hammarn först och frågade om tider och så, men sen kom jag på att jag ju inte kunde klippa mig där i alla fall, eftersom jag är i stan då. Så alltså, klippning & hårfärgning på NFI. Dom ska få fria händer med mitt råttbo, nåja, inte helt och hållet. Det får inte bli för kort, jag vill ha lite längd i det för att trivas.

Nu tror jag att jag ska ta och ringa till pappa och snackordera lite angående bilen och vinterdäcken. Det börjar ju nästan brinna lite i knutarna, för till veckan åker jag och det vore trevligt med vinterdäck då tycker jag.

Och btw, det ser bättre och bättre ut för varje dag när jag struttar runt här i mina snygga, svarta stövlar ;) haha. Snart har jag nog snitsen inne!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Ja de hade varit en smart sak. Men de har ingen data med sig tyvärr. Man kan inte skaffa de på en annan data då, eller måste de vara en personlig? :) du som har koll. hehe.



Ja man får väl se hur de blir. men de e för dyrt att prata nå ofta iaf. hualigen. de går inte. så de blir bara i nödfall typ. eller för att få veta att flygningen gått bra.

2010-01-18 @ 18:38:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja de hade varit lite skillnad tror jag ^^ Hon var ju inte så himla stor när hon föddes lillgumman ;)

2010-01-19 @ 11:03:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

ah okej. man får gå in och läsa lite om de då :) risken är väl om man måste ha det nerladdat på datan.



jamen precis. :) De hade varit väldigt roligt =)



btw, hoppas de inte är för allvarligt med vattenläckan. vad är det som har orsakat de?

2010-01-19 @ 11:04:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0