I'm on top of the world

Jag känner mig nästan hög, i alla fall tror jag det är något i stil med det här som man känner om man är hög. And it feels great! :)

Har jobbat med mamma idag, vi hade en superlugn och skön morgon/förmiddag inne på Brunkullan! Jag tog och svängde ihop en snoddas med en av tanterna där på förrmiddagen, och det var riktigt kul! Det känns som att det är 100 år sen sist man kunde göra nåt sånt med de boende. Får hoppas jag kan upprepa det nästa gång jag jobbar :)

Imorgon kommer fisrumpan till mig igen, det ska bli kul! Dagarna går så långsamt när man inte har henne här. Jag har funderat på om jag & lillgumman ska ta en stadsresa till veckan och hälsa på tant Martina och min kära kusin Malin med familj. Celia & Felix trivs så bra ihop, så det skulle vara riktigt kul! =) Ska spåna vidare lite mer på det och se hur det ser ut med jobb till veckan, men just nu ser det rätt dystert ut. Är inte inbokad på nåt mer jobb, och det är lite trist. Fast å andra sidan är det bra att jag har tid att busa och mysa med Celia innan jag drar till Norge igen.

Ja just, Malin om du läser det här. Har ni nån extra säng/madrass som jag & Celia kan sova på? Isåfall skulle det vara kul om vi fick sova över en natt, så slipper det bli så stressigt :) Jag hör av mig till veckan!!

Och snart är det Robinson. Innan dess ska vi tömma alla garderober på mammas rum, för här har det minsann gått och blivit en vattenläcka, och det läker in i (just nu) 2 garderober, men det sprider sig åt sidan... tänk om det kunde bli måndag nångång så hantverkarna & rörmokarn kommer!

Och just ja, jag har nog kommit fram till en riktigt bra 30 års present till Martin nu =) Hihi! Han vet redan vad det är, för jag kan inte köpa den presenten utan att ha fått lov och en speciell tidsrymd av honom... men till våren blir det med 98% säkerhet en mysig weekendresa för två, kanske till Rom eller Paris? Jag har ett tag på mig att fundera, för det blir nog inte förrän april.. men gud så jag längtar! Mysfaktornivån = hög :)



Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Va härligt de låter. Skönt att du ser allting så ljust och att du är så positiv :) Hejja på. :)



Och va mysigt de låter med en weekend sådär. Härligt värre!! :D



2010-01-17 @ 11:00:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: martina

åh en weekend för er lät ju jätte mysigt! :) vilken dag tänkte du komma?:) vore bra på fredag då är jag ju ledig hela dagen!

2010-01-17 @ 11:52:37
URL: http://annamartina.wblogg.se
Postat av: Sandra

Ja verkligen. De tror jag ni kommer behöva. En riktigt romantisk get away. Där ni verkligen kan fokusera på er, som sagt, utan störningar. Härligt. förstår att du längtar. haha, e så att en annan blir sugen :)

Vart har du tänkt köpa den resan? Kan va bra att samla info ;) haha.



Pratade med henne alldeles innan de var dags för boarding, och säkerhetskontroller. Då var hon skapligt nervös. BLir väl lite extra också eftersom de är första gången hon flyger.



Nu sitter dom på planet, sen en timme tillbaka. Shit. Nu är dom verkligen på väg!! :)



dom ska jobba. :) och så blir de semester på slutet.

Tror ja o, de kommer verkligen på uppleva saker och ting. Och se landet och kulturen på nära håll eftersom de ska jobba där också.

2010-01-17 @ 14:50:55
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0