Nu kan jag inte slingra mig undan längre

Hela morgonen nu har jag slingrat mig undan pluggandet med diverse viktiga göromål, såsom att kolla Facebook, läsa alldeles för många bloggar och kolla Facebook en gång till. Men nu börjar det bli dags att se sanningen i vitögat; plugget gör sig inte av sig själv...

Men först så ska jag bara skriva några rader här, och efter det ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna. Bädda sängen. Starta tvättmaskinen jag aldrig startade i förrgår. Kanske dra fram dammsugaren? Och när jag ändå håller på skulle jag ju lika gärna kunna såga ved på en gång, och kanske skura av golvet. Varför inte storstäda köket?

Som ni ser har jag ingen lust med skolböckerna idag. Det börjar bli ganska enformigt att sitta med dom uppemot 10 timmar varje dag!

Såhär tycker vi
Postat av: elin

Haha, det där känner jag igen!

2010-02-17 @ 09:39:00
URL: http://elintyras.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0