Lördag, härliga lördag!

Soligt och fint idag igen! Man får så mycket vårkänslor när man ser solen som lyser och hör fåglarna som kvittrar :) Och varmt i solen är det nog också.. har inte varit ut nåt än, men jag är rätt säker på att det är vår i luften också! Det var det igår! :)

Idag tog jag sovmorgon till 8:30, det ni! Pigg och alert var jag när jag  vaknade i alla fall, alltid lika skönt :) Nu har Martin precis  åkt iväg till Leirvik på jobb igen, och jag sitter och pluggar franska. Har snart gjort klart ett av två kapitel som ska göras nu den här sista veckan på kursen. Sen blir det till att plugga verb, övrig grammatik och meningsuppbyggning resten av veckan.  Jag ska få så bra resultat på slutprovet så ni anar inte! :)

Snart ska jag prata med min mormor via webcam också, haha! Hon ska nämligen vara hemma hos Anders & Celia en stund därför att Anders har några jourtimmar idag, så då är hon där i fall Anders måste iväg på nån utryckning.. Så ja, idag ska jag prata med mormor via cam. Får se vad hon tycker om tekniken ;) hehe.

Jag hade tänkt prata med Celia idag, men hon ville inte, fisbyttan min! Får se om hon ändrar sig när "momom" pratar med mig :)

Och Emilie, du har gjort mig nyfiken!!! Vad har du för planer? :D :D Haha. Jag är så nyfiken så jag spricker snart! Kommer anfalla dig på msn nästa gång jag ser dig där :P

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

8:30 är ingen sovmorron. Jag vaknade strax före kl. 14 idag jag, det är en sovmorgon. :P

2010-02-27 @ 14:46:03
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jadu, momma tyckte minsann de va knepigt värre de där med cam, haha.

Kram

2010-03-01 @ 19:16:10

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0