Make-up med Silla

Idag var jag hos Silla (som jag köper Mary Kay produkter av) och hade en make-up timme där vi fixade och trixade lite med mig samt tog före- och efterbilder till hennes portfolio.

Tog en före-bild med webcameran innan jag åkte dit, och efter-bilder nu på kvällskvisten. Dock gör sig inte make-up'en rättvisa på den här bilderna, för jag har alldeles för dålig belysning i lägenheten för att webcamen ska kunna framhäva hur snygg jag blev! ;) Men nog syns det skillnad alltid, även på dessa bilder!










Såhär tycker vi
Postat av: marie

du är så snygg linda! kram

2010-08-29 @ 23:02:57
Postat av: carro

du passar så mkt bättre UTAN smink!

2010-08-30 @ 10:17:17
Postat av: Sandra

Jättesnyggt! :) Men du är snygg utan make-up också! :)



Kram

2010-08-30 @ 10:53:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Olof

Du är väldigt lik Johanna på den nedersta bilden. :P

2010-08-30 @ 13:25:39
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är lika fin & snygg med eller utan smink dotra min :-) Men du ska givetvis ha de som du bäst gillar ju=)

Kram

2010-08-31 @ 16:46:25

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0