Begravning

Idag är det dags  för farfars begravning. Tänk att vi redan varit utan honom i 18 dagar? Det är svårt att förstå hu fort tiden egentligen går.

Jag har klätt upp mig i en svart klänning, pumps och halsband + armband i silver. Det kanske ser lite "Over the top" ut, men å andra sidan så tror jag farfar skulle vilja att vi klädde upp oss lite. Trots att det är en sorglig dag så vet vi ju alla att han har det så mycket bättre nu och att han inte kunde vara lyckligar än vad han är nu när han återigen får vara med farmor.

Så, det är inte bara en sorgens dag för mig. Det är inte ett avsked, utan det är ett "på återseende" till världens bästa farfar som jag vet har det bra nu. Men nog känns det konstigt att inte få krama om honom något mer.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0