You can light up the dark

Var in på bilddagboken och såg att Anders hade lagt upp lite nya bilder idag. På Celia såklart.
Ni anar inte hur ont det gör i hjärtat att bara få se henne på bild, och ständigt längta efter henne.
 
Idag har hon varit hemma hos "fammi" och dansat till en Mora Träsk video. Det är helt otroligt
vad fort hon lär sig nya saker. När jag pratade med Anders sist så sa han också att hon börjat
prata jättemycket nu de senaste veckorna, och sätter ihop riktigt långa meningar.

Och jag missar
allt...

Jag visste att det skulle bli svårt att vara ifrån Celia, att endast få ha henne här 2 veckor av 6,
men att det skulle vara så här svårt... det går verkligen inte att beskriva hur det känns.
Det går helt enkelt inte att vara lycklig utan att ha henne här, hon är mitt allt.


        
  


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Hon är ju bara för underbar..

Jag förstår att ditt hjärta slits itu..



Finns egentligen inga bra ord.. så skickar en stor kram istället.

kramar om

2009-09-16 @ 23:10:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, det händer verkligen någonting hela tiden.. :) Ja, den 26:e fyller hon 1 år. Tiden har bara rusat förbi!! Kramar

2009-09-17 @ 12:27:04
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag hoppas verkligen att tiden rinner iväg så du får hämta din goa tjej snart...det är du värd =)

kramar om

2009-09-17 @ 22:40:05
Postat av: mamma/momma

tänker ständigt på dig...ser din saknad & jag förstår den fullt ut...men jag stöttar dig till typ 300% i ALLT du gör...

kram

2009-09-17 @ 23:12:00
Postat av: mamma igen=)

Hur som helst, så är du den allra bästaste mamman=)

bara så du vet.

Sen är du bästa dottern min med ;-)

Kram

2009-09-18 @ 08:05:46

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0