Lördag idag

Fyndig rubrik va?

I alla fall, idag är det lördag och Celia behagade ta sovmorgon ända till 07:01 -har ni hört på maken vilken lyx? Det är det längsta jag har fått sovit på hela veckan, alla andra dagar har startat vid 6:30. Otroligt kul, jag lovar er. Speciellt när jag/vi varit förkylda och haft feber i flera dagar.

Nu ska vi till att gå ut och leka alldeles strax, det är någorlunda fint väder idag och nu är det bara hosta som besvärar oss. Så, på med varma kläder och ut i det fina höstvädret. Om en stund.

Ikväll ska jag kanske hem till Anders och umgås lite med honom, Erik & Johanna. Dom hade planerat att se film ikväll, och det lät rätt frestande när dom frågade om jag ville komma över också. Så, det blir nog Hallvägen och en film eller två ikväll.

Imorgon blir det Lycksele, vi ska åka vid 7-tiden. Celia ska vara hos fammi då, eftersom hon inte har så mycket utbyte av att först sitta i en bil i ca 3 timmar, sen sitta i vagnen på marknad i nån timme, Dollar$tore och sen 3 timmar bil igen.

Nej, ut ska vi och det nu innan solen försvinner. Ha en bra lördag allihop!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0