Klockan tickar iväg

Kom nästan precis ut ur duschen, tänk att det alltid är så skönt att duscha? Ska alldeles strax börja på med maten, Martin kommer hem nångång runt sju, halv åtta ca. Ska komma ihåg att hämta upp tvätten från maskin också, inte att förglömma...


Har inte gjort ett skit idag, har som sagt inte mått helt hundra. Åt lite pannkakor till lunch, men nej, det smakade inte bra överhuvudtaget -jag som brukar älska pannkakor! Får väl se om laxen faller mig bättre i smaken, men fiskälskare som jag är så lär den nog göra det.


Vad kvällen har att bjuda på vill jag knappt fundera på just nu, men jag vet att det här kommer bli en "avgörande" kväll. Lite jobbigt att tänka på, men det är ju just precis vad det kommer bli.


Tv-helvetet har lagt av också?! Jag nämnde ju förut nå tag att det bara är en svart skärm + textning på en viss kanal? Nu är varenda kanal så?! I dont get it. Har försökt att dra ur alla kablar, ta ut kortet ur canal + dosan, brytit strömmen helt och hållet till både tv, video och canal + grejen.. ingenting hjälper! Så, ingen tv här inte. Fast det gör mig egentligen inte så mycket, för det är inte så mycket spännande att se på egentligen. Svensk tv är bättre, faktiskt, så jag är trogen web-tv användare nu för tiden.


Nähäpp, lite musik på det här nu så jag får nånting gjort.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0