En riktig blöthund

Ja, det var precis vad jag kände mig som när jag klafsade in här i lägenheten efter min promenad i spöregnet.

Jag tog mig som sagt en promenad upp till Furuhaugane, för att se hur det ser ut där, hur man tar sig dit och jaa... bara för att lära känna stan lite bättre :) Martin sa att promenaden upp dit skulle ta en timme, men då undrar jag hur jäkla långsamt han går? :P För mig tog det inte fullt 20 minuter :P haha. Det var i alla fall inte svårt att hitta till adressen jag fått av Evy, men jag vågade aldrig gå in där.. jag vet, I'm a coward, men det stod inget nummer på huset + att det såg ut att vara ett dagis och inte ett äldreboende. Men jag fick för mig att hennes kontor ligger där? Jag vet inte jag, feg som jag är gick jag i alla fall tillbaka hemöver :P

Var lagomt blöt om fötterna när jag kom hem, och det bara forsade vatten när jag tog av mig regnkläderna. Men det var riktigt skönt ut ändå, så ren luft. Måste vara havsluften som gör det! :)
Jag har i alla fall bestämt mig för att det blir en sväng på stan imorgon, skorna är så dyngsura att jag inte vill ta på mig dom nåt mer idag -om det inte är absolut nödvändigt. Så, imorgon ska jag köpa skor. Vattentäta skor!!! :P

Pratade precis med Evy också, fick äntligen tag på henne. Hon satt dock i möte nu, så hon hade inte riktigt tid att prata. Men hon var ledig imorgon och fredag, men hon skulle prata med någon annan som skulle ringa upp mig så det blir nog ett litet möte/intervju här i veckan i alla fall :) Spännande!!!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0