Shake-party eller relaxtimme?

Jag längtar tills ikväll när jag ska duscha, då ska jag prova Herbalife's schampoo, balsam och den fuktighetsgivande ansiktsmasken. Dom luktar underbart gott, och förhoppningsvis funkar dom lika bra som dom luktar gott.

Är det f'resten någon som skulle vara intresserad
av att ordna ett shake-party eller en relaxtimme?

Shake-party kan vara en bra idé för dig som är intresserad av att prova Herbalife's näringsprodukter, men vill ha mer information och lite smakprover. Du bjuder då in några vänner hem till dig, och resten fixar jag. Du och dina vänner får njuta av en god kväll utan något som helst köptvång. Det sker överhuvudtaget ingen försäljning under kvällen.

En relaxtimme innebär att du bjuder hem några vänner för att prova på Herbalife's hudvårdsprodukter. Jag kommer även då hem till dig och informerar lite om de olika produkterna och ni får prova på olika krämer, rengöringsprodukter och ansiktsmask. Det blir en avslappnad träff där ni tar hand om er själva och kan koppla av en stund. Det sker inte någon försäljning under relaxtimmen, och det är absolut inget köpstvång.

Låter det intressant? Hör gärna av dig via min mail ([email protected]) eller här på bloggen.



Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0