Ja, det är precis vad jag ska göra! :)

Tack för dom fina kommentarerna på mitt förra inlägg! Och ja, jag ska skita i vad alla andra tycker och tänker. Nu är det jag som bestämmer, och jag ska ge det hela en chans =) Så är det bara! Vad det hela handlar om är nog tyvärr hemligt ett tag till, fast många av er har ju sina gissningar ;) haha. Och jag tror att jag kanske avslöjade mig lite på jobbet idag :P haha. I alla fall en som jobbade verkade fatta vinken.. *nämner inget namn* :p

Aja. Annars är väl allt som vanligt. Slutade jobba 12:30, lyxade till det med en stund i solariet och sen vandrade jag hemöver och hämtade lite Herbalife-produkter till en kund. Nu har jag planer på att slänga i mig nån lättare lunch av nåt slag och sen diska. Om jag hinner ska jag plugga lite innan jag hämtar Celia på dagis 15:00. Har jag f'resten sagt att jag lyckats få klart dom individuella uppgifterna i vård-helvetes-pedagogiken och skickat in? Det har jag i alla fall.

Imorgon blir det kanske en tur in till Östersund också, i så fall ska jag banne mig på Jysk och shoppa lite för mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år. Förhoppningsvis har dom bordet + stolarna jag vill ha till balkongen, sen kan jag sitta ute och njuta av solen =)

Nähäpp, dags att göra lite nytta!

Såhär tycker vi
Postat av: Emilie

vad är det för hemlis du har på gång då ? :P :)

2009-05-15 @ 16:18:27
URL: http://emmiipeemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men ja är väl alltid snäll :) hihii ;)

2009-05-15 @ 19:42:00
URL: http://emmiipeemi.blogg.se/?tmp=15194058

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0