Ett samtal från Malmö

När jag kom ut ur duschen hade jag ett missat samtal från ett nummer jag inte kände igen, när jag kollade upp det här numret så kommer det från Företagshälsovården Gustav Adolf i Malmö (?!). Vad kan dom vilja mig kl. 20:30 en torsdag kväll? Det är för mig helt obegripligt.

Det skulle vara kul om dom ringer upp mig igen imorgon, bara för att jag är så nyfiken på vad dom vill mig. Tänk om dom ringer och säger "Hej, är det Linda jag talar med? Bra! Var det du som ville ha en gratis bröstförstoring?". Då skulle jag seriöst dansa av lycka på glasbordet i köket.

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

Dom kan gärna ringa upp mig också och säga så. Det vore inga problem alls. Det är också ett problem att få pengar till de, hur mycket man än jobbar, och att det inte är en enda människa som tror att man gör de för SIN egen skull och INTE för nån annans. Jag kommer en vacker dag skaffa silikon och det kommer jag göra för min egen skull! Nåja, det jag ville var egentligen bara att fråga dig om hudkrämen. Hade du den hemma eller? :)

2009-05-28 @ 21:27:57
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Olof

haha :P Jag tror inte att dom ringde för att ge dej en gratis bröstförstorning.:P Dom kanske vill ha lite Herbalife eller nåt. :P

2009-05-29 @ 15:04:30
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0