Något att vila ögonen på

MSN och webcam är en väldigt bra uppfinning tycker jag. Trots 100 mils avstånd kan jag ändå på något sätt få känna mig lite nära Martin. Ett stort tack till den som uppfann webcam och den som lanserade MSN. Jag är er evigt tacksam! :)

Ja, förutom att vila ögonen på den underbaraste människan på denna jorden (förutom Celia då) så sitter jag här och har lite småont i ryggen. Tror jag kanske gjorde nåt lite tokigt på jobbet idag, eller så är det helt enkelt 6 arbetsdagar som tar ut sin rätt på min dåliga rygg.
Kvällen gick i alla fall otroligt smidigt, och nu tycker jag nästan det känns som att kvällsrutinerna sitter också. Någotsånär i alla fall. Helt hundra på allt är jag väl inte än, men det var ju ändå bara 3e (eller 4e?) kvällen jag jobbade så. Jag känner mig i alla fall hemma där nu, och det är ju ett stort plus!

Imorgon hoppas jag på att få jobba också, så man får väl se om det dyker upp nåt sms imorrn bitti kanske. Jag är ju garderad med dagis nu i alla fall, så jag är redo för jobb :) Annars blir det nog Sollefteå med mamma en sväng på förmiddagen som det ser ut just nu.
Måste prata med soc också, för som det ser ut nu så kan jag inte betala varken hyran eller räkningarna för då kan jag inte köpa nån mat.. så man får väl se hur medgörliga dom är, med tanke på att jag inte fått nåt besked från CSN än. Men det är ju faktiskt rektorhelvetets fel och inte mitt. Jag har gjort det jag ska, och han strulade till allt! Jävla skit också! Ursäkta att jag svär.

Nej nu ska jag fortsätta drömma mig bort till Lillehammer och Martin....Godnatt på er allihop!


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0