Hela dagen till spillo

Jag som så stort skulle städa och ha mig idag... hur mycket tror ni att jag har gjort? Jag har tvättat. That's it. Vad irriterad jag blir på mig själv, för nu har jag disk och städning som jag måste ta hand om imorrn innan jobbet istället. Aja, jag fick ju en riktig slappar-dag istället, men det vette tusan om det var så jäkla skönt när allt kommer omkring. Man tänker alldeles för mycket när man bara går hemma och inte gör ett skit överhuvudtaget.

Och till "Anonym" som kommenterad på gurk-skämtet... jag har dålig humor, okej? ;P haha. Jag tyckte den där vitsen var klockren, så det så! :)

Nu är klockan 00:11 och här sitter jag i morgonrocken och ett par pyjamasbyxor. Funderar på livet. Känner mig lite småhungrig, men det vette faan om jag orkar göra nån macka eller shake nu. Jag är trött efter min innehållslösa dag. Och inte tusan vibrerar mobilhelvetet nåt heller... jag börjar bli less på det här nu...

Och jag måste bara säga en sak. Nu sen jag övergått från viktökningsprogrammet till vikthållnings/må-bra-programmet med Herbalife så har jag fått sån otrolig energi (okej, det kanske inte lät som så tidigare i inlägget). Jag kan seriöst inte sova längre än till 7-tiden, då är jag superpigg. Irriterande måste jag säga, men det är väl bra förvisso att man inte sover bort hela dagarna.. Energi är ju alltid välkommet! Kanske är du trött och sliten, hör av dig till mig då så kan vi råda bot på det! [email protected]


Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Är det dyrt med det där herbalife?

2009-03-29 @ 17:20:23
URL: http://dandersson.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0