För ett sundare liv

Nu har du chansen att tappa dom där extra-kilona och bli riktigt bikini-snygg inför sommaren!
Hör av dig till mig på [email protected] för mer information. Och kom ihåg;

Steget till ett nytt liv behöver inte vara stort!




















Såhär tycker vi
Postat av: Olof

Ja, precis han! Han har jämt på sej en keps också, och han har lite "puckel" rygg. Han är nog en av dom mest otrevliga människorna jag någonsin har träffar.



Jag håller med dej, dom är trevliga. Visst är det den stora gubben med skägg du menar? Om man bortser från surgubben i morse så tycker jag faktiskt att Tvärflöjten har ganska trevliga busschaufförer. :P

2009-03-31 @ 22:25:06
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0